ANUNȚ

           În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2013/ privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991 Art. 3; Art. 4, precum și prevederile Hotărârii Consiliului Local al Comunei Mișca nr. 28/14.03.2025: se organizează la data de 11/04/2025 licitație publica  pentru închirierea pășunilor comunei în suprafață totala de 1810.69 ha aflate la dispoziția Consiliului Local Mișca.

Etapele desfășurării procedurilor se vor desfășura după următorul calendar:

  1. Pana la data de 21.03.2025

Depunerea solicitărilor pentru pășune  a crescătorilor de animale, persoane fizice sau juridice având animalele înscrise în Registrul Național al Exploatațiilor, membri ai colectivității locale sau care au sediul social pe teritoriul localității respective; Dosarul de solicitare se va depune la secretariatul unității cu număr de înregistrare și va conține următoarele documente:

–  Cerere tip;

           –  Adeverință veterinară tip;

           –  Declarație pe proprie răspundere privind numărul de animale deținute și a    suprafețelor de pășune private folosite in prezent;

           – Copie după actul de identitate sau CUI       ( PFA, II, Srl, Asociații ,etc);

           – Certificat fiscal la zi.

  1. În perioada 21.03.2025 – 28.03.2025

Analiza dosarelor depuse și publicarea participanților declarați eligibili cât și a suprafețelor de pășune corespondențe cu UVM-urile deținute la data de              31. 12. 2024.

Publicarea  H.C.L. privind condițiile de desfășurare a licitației.

Afișarea hărților și a ortofotoplanului  cu parcelele ce fac subiectul licitației cât și a prețului de pornire în licitație pentru fiecare parcelă în parte.

  • În perioada 28.03.2025 – 04.04.2025

 

Completarea dosarelor candidatilor  declarati eligibili cu documente:

  • Dovada achiziționării caietului de sarcini.
  • Dovada achitării garanției de participare la licitație.
  • Declarație privind parcelele pe care se face opțiunea în ordinea priorităților.
  • Viza comisiei de pășunat privind numărul de animale deținute în concordanță cu înscrierea acestora în Registrul Național de Evidență (RNE), corespondență crotaliilor și starea de sănătate a acestora.
  1. La data de 11.04.2025 se organizează procedurile de atribuire a pășunilor din comuna Mișca:

Licitația pentru pășunile din comuna Mișca

Faza 1.

 

Orele 09.00 Ședința de atribuire pentru localitatea ZERINDU MIC

Orele 10.30 Ședința de atribuire pentru localitatea SATU NOU

Orele 12.00 Ședința de atribuire pentru localitatea VÂNĂTORI

Orele 14.00 Ședința de atribuire pentru localitatea MIȘCA

Faza 2.

Orele 15.30 Depunerea la comisia de atribuire a unor eventuale contestații și rezolvarea acestora pe loc.

Orele 16.00 Reatribuirea suprafețelor rămase după faza 1.

Mențiuni Generale

  1. Toți solicitanții trebuie să aibă rezidența permanentă ( nu se admit rezidențele cu titlu de flotant), persoanele juridice trebuie să aibă sediul social pe teritoriul comunei Mișca.
  2. Fiecare solicitant va avea dreptul de a participa la licitație pentru o suprafață egală cu corespondența în numărul de UVM-uri deținute și avizate de către comisia de pășunat. La categoria oi și capre nu întră miei și iezi mai mici de un an și neînregistrați în RNE.
  3. Se vor organiza licitații separate pentru fiecare localitate în parte pentru următoarele categorii de animale:

– Bovine și cabaline;

   – Ovine și caprine.

  1. 4. Subiectul licitației va fii doar opțiunea asupra poziției nu și asupra suprafețelor, acestea fiind calculate în mod echitabil pentru fiecare specie și pentru fiecare animal în parte.
  2. 5. Pentru parcelele la care se înscrie un singur solicitant se va trece la procedura de atribuire directă prin negocierea prețului.

IMPORTANT

Parcele de  pășune vor face obiectul închirierii pentru o perioada de șapte (7) ani.

Comisia de pășunat va organiza controlul pe teren începând cu data de 21.03.2025 până la data de 30.10.2025.

Fermierii pot completa sau modifica documentele înregistrate deja la Primăria Comunei Mișca până la data de 04.04.2025.

Informații suplimentare în ceea ce privește închirierea pășunii comunale se pot obține de la sediul Primăriei comunei Mișca.                                               

 

Primar,

Pallagi Mate